dichiarassion d'amore dopo san vaentin
Caro amore mio, soto sto s****ro de stele, el me core bate par ti, come el motore de na motosapa..........
ne i to oci fondi e blu vedo el mare, e drento el mare le sardele che si sguaratano...
Te farìa la corte...ma me manca la giara...
El me còre sensa de ti ze come un campo sensa loame...
Quando te vedo el me còre balbetta cofà na rana drento un bussoloto......
I to caveji se incruca torno le me man, cofà la lana de rocia torno el tubo del cesso....
La to pele ze più lissìa del paletò de na tonpinara....
Le to tristesse me fa più male, de na sbaijà in tel muso,i to dolori me intòrcola le buele pèzo del parto de na luja.....
Te regalarìa un fiore,ma, giuda can, sò del VU...VU...EFFE.....
Nonostante tuto questo, mi e ti semo ligà insieme cofà el bueo col salado........AI LOVE Iù.
ne i to oci fondi e blu vedo el mare, e drento el mare le sardele che si sguaratano...
Te farìa la corte...ma me manca la giara...
El me còre sensa de ti ze come un campo sensa loame...
Quando te vedo el me còre balbetta cofà na rana drento un bussoloto......
I to caveji se incruca torno le me man, cofà la lana de rocia torno el tubo del cesso....
La to pele ze più lissìa del paletò de na tonpinara....
Le to tristesse me fa più male, de na sbaijà in tel muso,i to dolori me intòrcola le buele pèzo del parto de na luja.....
Te regalarìa un fiore,ma, giuda can, sò del VU...VU...EFFE.....
Nonostante tuto questo, mi e ti semo ligà insieme cofà el bueo col salado........AI LOVE Iù.
Commenti
amore da quanto t'ho visto li a se dere sulla comcimaia i mi core gli ho perso un corpo..t'amo io boe come una mandria inferociata...