[quote]johnPV1: Ancò sò proprio stufo e gò voia de ndar casa a farme na docia e dopo un tuffo soa piscina. Che do bae lavorare in agosto. Beo da na parte e bruto da chealtra.O_O[/quote]
Mi go finio a mezodi', tre di' de preparativi e marti Marco Poeo destinassion Sydney a catar i parenti de me mujer!
ma ndoe veto?? ma sta a casa ,non sta mia nar en giro,con tuto el casin che ze en giro, e po .....te sparmise qualche scheo,che quando te vien vecio i te pol nar ben parche el me visin de casa (Berlusca) nol manda pi nessun en pension hahahaha BONE VACANSE A TUTI Gigi
[quote]GigiRotella: ma ndoe veto?? ma sta a casa ,non sta mia nar en giro,con tuto el casin che ze en giro, e po .....te sparmise qualche scheo,che quando te vien vecio i te pol nar ben parche el me visin de casa (Berlusca) nol manda pi nessun en pension hahahaha BONE VACANSE A TUTI Gigi[/quote]
el và in australia. beato lù.
P.S. par petrol: el me cognome el riva da trichiana.;)
[quote]johnPV1: [quote]GigiRotella: ma ndoe veto?? ma sta a casa ,non sta mia nar en giro,con tuto el casin che ze en giro, e po .....te sparmise qualche scheo,che quando te vien vecio i te pol nar ben parche el me visin de casa (Berlusca) nol manda pi nessun en pension hahahaha BONE VACANSE A TUTI Gigi[/quote]
el và in australia. beato lù.
P.S. par petrol: el me cognome el riva da trichiana.;)[/quote]
Anca dae me parti ghe ne xe, pero' col cognome che finisse coa dopia t e a o, se vede che i xe deventai pi' siori o i se ga' talianisa'.
Par Gigi, vao catar parenti dea nujer che i parla n'cora el veneto vecio.
Comunque son drio abituarme al fuso (no mi' el fuso) orario, difati l'è dae tre che son svejo, naltra xornada de tribueassion e dopo se parte.
me dispiase che te sie fuso,el vol dir che te ghe usà un oio mia bon, hahahahahaha ciao bon viagio e bone ferie a ti e tutta la to fameia ahh me desmentegaa : varda che da chele parte la ghe ze i canguri,i
ze animai che i salta ,staghe atento seto!!! BUON VIAGGIO , BUONE VACNZE, e divertitevi voi che potete-Gigi
[quote]GigiRotella: me dispiase che te sie fuso,el vol dir che te ghe usà un oio mia bon, hahahahahaha ciao bon viagio e bone ferie a ti e tutta la to fameia ahh me desmentegaa : varda che da chele parte la ghe ze i canguri,i
ze animai che i salta ,staghe atento seto!!! BUON VIAGGIO , BUONE VACNZE, e divertitevi voi che potete-Gigi[/quote]
Te saeudo, qua ghene' 18 gradi e l'è quasi e 6 de sera!
I canguri so n'da' vedarli uncuo' pero' mi me piase tanto i koala, i dorme e i magni, no i fa' altro:):).
[quote author=petrol link=topic=120967.msg132107#msg132107 date=1316870998] Che do' coyoni!!! [/quote] Cossa ghetto sempre da brontoare. mamma mia te si na fritoea. :P :P ;D ;D A ti si penqa tornà da un posto favoeoso, te lamentito???? :-X :-X
Venetiiiiiiiiiiiii. Pareceve. Vachetta in casa. Orto parecià. Poenta e osei. Fasui. Smorsè a luce presto che a consuma. Scaldeve coe legne. Che se a va vanti cosita a xè mejo che scomisiemo a rifare i emigranti come 60-70 ani fà. Venetiiiiiiiiiiiiii, pareceve che i voe molderme da novo queo che no i xè riusii a moldere fin deso, el sangue.
Commenti
Ancò sò proprio stufo e gò voia de ndar casa a farme na docia e dopo un tuffo soa piscina.
Che do bae lavorare in agosto.
Beo da na parte e bruto da chealtra.O_O[/quote]
Mi go finio a mezodi', tre di' de preparativi e marti Marco Poeo destinassion Sydney a catar i parenti de me mujer!
Bon dai, vorà dire chee aea prima ocasion sercaremo un mucio de robe nove e mai sercae.:boss:[/quote]
Joani, na domanda, situ un tipo "obiettivo"?
[quote]johnPV1:
Bon dai, vorà dire chee aea prima ocasion sercaremo un mucio de robe nove e mai sercae.:boss:[/quote]
Joani, na domanda, situ un tipo "obiettivo"?[/quote]
Si, parchè??
[quote]petrol:
[quote]johnPV1:
Joani, na domanda, situ un tipo "obiettivo"?[/quote]
Si, parchè??[/quote]
Pura curiosita' dal nome e cognome da e to mail!
Gnente de particoeare.
Chissa che passe in pressa sti do' di', no vedo l'ora de partir!
S'ciao
ma sta a casa ,non sta mia nar en giro,con tuto el casin che ze en giro, e po .....te sparmise qualche scheo,che quando te vien vecio i te pol nar ben parche el me visin de casa (Berlusca) nol manda pi nessun en pension
hahahaha
BONE VACANSE A TUTI
Gigi
ma ndoe veto??
ma sta a casa ,non sta mia nar en giro,con tuto el casin che ze en giro, e po .....te sparmise qualche scheo,che quando te vien vecio i te pol nar ben parche el me visin de casa (Berlusca) nol manda pi nessun en pension
hahahaha
BONE VACANSE A TUTI
Gigi[/quote]
el và in australia.
beato lù.
P.S. par petrol: el me cognome el riva da trichiana.;)
[quote]GigiRotella:
ma ndoe veto??
hahahaha
BONE VACANSE A TUTI
Gigi[/quote]
el và in australia.
beato lù.
P.S. par petrol: el me cognome el riva da trichiana.;)[/quote]
Anca dae me parti ghe ne xe, pero' col cognome che finisse coa dopia t e a o, se vede che i xe deventai pi' siori o i se ga' talianisa'.
Par Gigi, vao catar parenti dea nujer che i parla n'cora el veneto vecio.
Comunque son drio abituarme al fuso (no mi' el fuso) orario, difati l'è dae tre che son svejo, naltra xornada de tribueassion e dopo se parte.
ciao bon viagio e bone ferie a ti e tutta la to fameia
ahh me desmentegaa : varda che da chele parte la ghe ze i canguri,i
ze animai che i salta ,staghe atento seto!!!
BUON VIAGGIO , BUONE VACNZE, e divertitevi voi che potete-Gigi
me dispiase che te sie fuso,el vol dir che te ghe usà un oio mia bon, hahahahahaha
ciao bon viagio e bone ferie a ti e tutta la to fameia
ahh me desmentegaa : varda che da chele parte la ghe ze i canguri,i
ze animai che i salta ,staghe atento seto!!!
BUON VIAGGIO , BUONE VACNZE, e divertitevi voi che potete-Gigi[/quote]
Te saeudo, qua ghene' 18 gradi e l'è quasi e 6 de sera!
I canguri so n'da' vedarli uncuo' pero' mi me piase tanto i koala, i dorme e i magni, no i fa' altro:):).
Che vita!!!!!!!!!!!!!
Ciao Francesco!
Tutto OK?
Un salutone anche alle tue donne , ciao!
.... scusate l'intrusione, ma volevo cogliere l'occasione per salutare un amico .....
Ciao Francesco!
Tutto OK?
Un salutone anche alle tue donne , ciao![/quote]
Ciao Stefano, che piacere!!!
Tutto bene, sono a sydney, sole e circa 20° si sta benone.
Appena torno ti chiamo.
Saluta tutta la famiglia.
Ciao
Qua se more dal caldo.:boss:
Che do' coyoni!!!
[/quote]
Cossa ghetto sempre da brontoare.
mamma mia te si na fritoea. :P :P ;D ;D
A ti si penqa tornà da un posto favoeoso, te lamentito???? :-X :-X
Un ricordo pae vitime del Vajont!!!
Pareceve.
Vachetta in casa.
Orto parecià.
Poenta e osei.
Fasui.
Smorsè a luce presto che a consuma.
Scaldeve coe legne.
Che se a va vanti cosita a xè mejo che scomisiemo a rifare i emigranti come 60-70 ani fà.
Venetiiiiiiiiiiiiii, pareceve che i voe molderme da novo queo che no i xè riusii a moldere fin deso, el sangue.
Fasoi? Che fasoi? ara che no ti xe preciso e mi no magno fasoi tarocai.
Se i vol mondarme i "gioielli di famiglia", basta che sia na' ministra magari zovane e co e tete grosse!
Fasioi de lamon, puenta e osei scampai
Se i vol mondarme i "gioielli di famiglia", basta che sia na' ministra magari zovane e co e tete grosse!
[/quote]
Sporcacion, ;D ;D
Cmq va ben anca sopressa e na feta de formaio, magari de Asiago staionà.
Qua no me restarà altro che magnar patate. ;D ;D
Annn, anca i sciosi (difisie da scrivare in diaeto- disxemo i excargò, ;D).
Boni anca quei e fasii da trovare.
Bon, desso me parecio che vò via.
Note a tuti. 8)
Me n'daria ben i raici trevisani co el Asiago coea' sora!
Te mando la letera pac compiuter co el me numaro, me piasaria ciacoear co ti!
S'ciao. (dal venessian vecio che vol dir Schiavo vostro sio paron)
Mi resto casa cussi' ve fasso i auguri domenega!
S-ciao.
p.s. a fine che fara' i Taljani! (al minuto 3 )
[url= E Le Storie Tese - Il Vitello Dai Piedi Di Balsa (+Reprise) feat. Enrico Ruggeri[/url]
Bondi' a tuti, quanti parte e quanti resta casa?
Mi resto casa cussi' ve fasso i auguri domenega!
S-ciao.
p.s. a fine che fara' i Taljani! (al minuto 3 )
[url= E Le Storie Tese - Il Vitello Dai Piedi Di Balsa (+Reprise) feat. Enrico Ruggeri[/url]
[/quote]
Ciao Petrol.
Natale sempre e solo rigorosamente a casa tra parenti-amici e MEGA mangiate. ;D
Tuto ben????
Comisià ben el domia e dodaxe? ;D
Venetiiiiiiiii.
Tuto ben????
Comisià ben el domia e dodaxe? ;D
[/quote]
A parte che son deventa' nono paea seconda volta, par el resto a vedo maron (tinta m..da)!